Vanlig onsdag!!

Hej å hå!

Kom till skolan fem minuter innan vi började typ. Så jag tog mig tid att skriva nått jätte nödvändigt här, De jag e bra på!

Igår var vi ju på opera/teater/musikal/film  med klassen. Den var seg. Inte som jag väntat mig, men väldigt seg. Kanske inte så konstigt om man sitter i den där salen i 3h typ. Inget jag frivilligt kommer att gå på i framtiden iallafall. Men vår trogne Lilla vänn Riina-Maria såg allt ut att gilla denna opera/teater/musikal/film väldigt mkt så henne ser ni nog där fler gånger.


När jag kom hem, vid 23. Så var det så himla härligt och komma hem när mamma hade gjort en semla åt mig och ställt i frysen. Så himla söt. men Ludvigs mammas semlor är allra godast - lovar! Hon lägger i sylt istället för den äckliga mandelmassan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0