Nya Länksamlingen till CarolineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeE

Länksamling

 

www.svtplay.se

 

På svtplay kan du kolla på större delen av alla svts program på din dator. Jag valde denna länken för att det är prefekt om du missat ett program som du gärna vill se så kan du kolla på de på din dator när du har tid. Finansierar sig via radio och tv licens.

 

www.spotify.com

 

Här kan du lyssna på en mängd olika låtar från alla möjliga olika artister. Sidan är perfekt om du vill lyssna på din favorit musik på nätet, utan att behöva betala för den. Sidan finansierar sig genom reklam och en betalversion.

 

www.monster.se

 

På monster kan du leta upp jobb och lägga upp ditt CV så att företagen kan kontakta dig. Detta gör du via deras hemsida, allt blir enklare och snabbare än att gå till arbetsförmedlingen och köa. Företagen du sökt till kan kontakta dig när som helst om du har ditt CV ute på monster. Du behöver inte söka upp alla företag själv utan företagen kontaktar dig. Jag tror att när jag ska börja söka jobb så kommer jag att använda mig av en sån här sida. Dom tjänar pengar genom att företagen betalar för att lägga ut annonser där.

 

www.mrjet.se

 

MrJet är en sida där du kan jämföra och kolla priser på olika resemål. Du behöver inte gå till en resebyrå och leta upp bra resor, du kan göra allt via internet. Man hittar mängder med resor och hotell till din dröm resa utan att behöva lämna sitt hus. Det är en enkel och bra hemsida som jag kommer att använda mig av om jag ska ut och resa. Resebolagen får betala för att mrJet sak länka och visa deras hemsida.

 

MVH Ludde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0