jag vill också ha snö!!!!!!!!!

Jisses vad veckorna drar iväg - värt och nämnas återigen.
Idag äre måndag och logiskt nog så äre tisdag imorn ;-) Då skiter jag fullständigt i idol och drar iväg på tisdagsmys ist. Haha! Hoppas på en rolig dag. Igår va de ju söndag också. Det var ju tummen upp!

I alla fall. Idag har jag haft en sån där värdelös dag på skolan då det hade varit lika bra och stanna hemma. Eller jo, lärde mig EN viktigt grej och det var dem enda 30 minutrarna som var ens lite värda. och jag lärde mig hur man skattedeklarerar eller vad det nu heter! Resten av tiden var bara skit.
Efter skolan for jag iaf på Bettans och jobbade ett litet tag och nu sitter jag här, mätt och belåten efter sallad och väntar på att klockan ska närma sig 19.50 då det är dags för dagens Body Pump. Var kanske lite dumt och boka in det till idag då jag kört styrketräning sen i söndags. Meeeen, aja, skitsamma. Blir nog kul ändå! :-)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0