Våran dag

Jag julpyntade ävne mitt rum idag, och här är resultatet :)



Fy tusan vilken tråkig kategori ;P Helt ärligt, min dag. Haha, nå men vi kör väl den i allafall, känns ju som ett måste!

Vaknade på morgon 07.58 efter att ha sovit sjukt bra första natten på hela veckan. Förkylningen la sig lite och jag kunde verkligen sova. Sen sov jag även brevid mamma, haha kommer aldrig bli för gammal för det ;-) Det är liksom det positiva med att pappa är bortrest lite då och då ;-) Men iallafall, så ett tecken på att jag sov gott var att jag inte ens vaknade till mammas väckarklocka som skulle kunna förväxlas ihop med ett brandlarm - eller nått liknande....

Efter att ha snört på mig kläder och ett ansikte (hah) samt ätit en lingonsmörgås, lite yogurt och druckit ett glas juice så tog jag den blåa fina bussen till Mimers Hus och en dag fram till 14.20 väntade. ÖF hela dagen vilket bestod av lite jobb och även lite facebook-spel. Tog mig an utmaningen att slå fina rekord i Bouncing Balls och Data Worm, jag failade. Men kul hade vi iaf ;-) Inte att förglömma blev vi även bjuden på lite julfika av våra lärare, lussebullar och pepparkakor. och för min del coca cola eftersom att julmust för mig inte är någon större hit. uuusch.

Efter skolan åkte jag ännu en gång hem med den blåa fina bussen och hemma hann jag inte vara länge innan jag åkte först ner till Bettans och åt kycklig/feta paj i sällskap av Markus och sen efter lite små ärenden på stan så promenerade vi upp för den där jäkla fontin backen och så hängde vi hos han ett tag. Trevligt, trevligt :-)

Mamma plockade upp mig för ca. en timme sen och vi åkte via Maxi hem och har just (eller just och just) sett färdigt dagens PH avsnitt. VIKTIGT!

Och nu sitter jag här i soffan med min familj och bara är. Sånt som vi är ganska bra på :-) Nog gillar jag ju som min familj. Dem är lite små jyra, men det är nog det som gör dem sådär bra ♥

Aja, det var väl allt för idag - intressant läsning va. Och till er som läst igenom Min Dag - Grymt jobbat ;-)

Har även fixat lite julstämmning i rummet, bilden längst upp är resultatet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0